Συχνά με ρωτούν:  Mπορεί  κάποιος να είναι δυσλεκτικός σε μία γλώσσα και να μην είναι σε άλλη;
 
Συζητώντας, μου αναφέρουν ότι συνάντησαν κάποιον που είχε δυσκολίες στην ανάγνωση και στην γραφή σε μία γλώσσα (συνήθως αγγλικά) αλλά δεν είχε παρόμοιες δυσκολίες σε άλλη γλώσσα (συνήθως μία με διαφανές σύστημα γραφής).
Μπορεί κάποιος να είναι δυσλεκτικός στα αγγλικά, αλλά όχι στην μητρική του γλώσσα;
Μπορεί με κάποιο τρόπο τα αγγλικά να  προκαλούν δυσλεξία; 
Υπάρχει η λανθασμένη αντίληψη, ότι η δυσλεξία επηρεάζει μόνο τις γλωσσικές δεξιότητες. Στην πραγματικότητα όμως, οι δυσκολίες που παρατηρούμε όταν επεξεργαζόμαστε κείμενο, δεν είναι παρά μόνο η κορυφή του παγόβουνου των διαφοροποιήσεων στις γνωστικές λειτουργίες (μνήμη, ταχύτητα επεξεργασίας, φωνολογική επεξεργασία, ακολουθία κ.λ.π.)
 
Ο δυσλεκτικός εγκέφαλος, είναι απλά διαφορετικά δικτυωμένος
από τους περισσότερους τυπικούς εγκεφάλους.
 
Εάν κατανοήσουμε την δυσλεξία ως μια αναπτυξιακή γνωστική διαφοροποίηση,  που επηρεάζει πολλούς τομείς της επεξεργασίας, αντί μια αποκλειστικά αναγνωστική δυσκολία,  τότε καθίσταται σαφές ότι δεν μπορεί να εμφανίζεται και να εξαφανίζεται κάθε φορά που το άτομο χρησιμοποιεί άλλη γλώσσα.
 
Είναι γεγονός ότι το ίδιο άτομο επεξεργάζεται διαφορετικά μία γλώσσα από μία άλλη.   Το αγγλικό κείμενο, είναι δυσκολότερα προσβάσιμο σε δυσλεκτικούς μαθητές, ενώ μια γλώσσα με ομαλότερη ορθογραφία (όπως τα Ιταλικά, ή τα Ισπανικά, ή τα Αραβικά) δημιουργεί λιγότερες δυσκολίες και μαθαίνεται πιο εύκολα. 
 
Εάν όμως διερευνήσουμε βαθύτερα, θα ανακαλύψουμε ότι τα άτομα αυτά, είχαν πάντα δυσκολίες με την μνήμη, την οργάνωση, ή άλλα χαρακτηριστικά δυσλεξίας. Πιθανώς όμως, οι γνωστικές διαφοροποιήσεις έγιναν εμφανής όταν άρχισαν να μαθαίνουν μια δεύτερη γλώσσα για την οποία, οι στρατηγικές που χρησιμοποιούσαν μέχρι εκείνη την στιγμή δεν επαρκούσαν.
 
Δυσλεκτικά άτομα, είναι δυσλεκτικά σε όλη τους τη ζωή.
Η δυσλεξία δεν έρχεται ή φεύγει, 
αλλά οι εκάστοτε καταστάσεις, ελαχιστοποιούν ή μεγεθύνουν τις δυσκολίες.
 
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πως να εντοπίσετε ή να υποστηρίξετε νευροδιαφορετικούς μαθητές στο  www.ELTwell.com
 
Το κείμενο έχει γράψει στα αγγλικά η Anne Margaret Smith
Απόδοση: Μηλιώνη Λία

English Sounds Fun READY

50.00240.00

English Sounds Fun (Book 1 Ready) is a structured but flexible programme designed to be accessible to all learners, including those with specific learning differences, like dyslexia.

The teacher’s package includes…

  • Teacher’s book with detailed lesson plans (including the student’s book pages)
  • about 150 flashcards
  • Online access to interactive audio-visual materials
  • 15 Miniboards & a whiteboard pen
  • 3 x Alphabet sets of magnetic letters (78 items: 1 set of capital letters & 2 sets of small letters) – NEW improved quality
  • A pack of wikkistix
  • pipe cleaners
  • Power e card
  • Access to extra online resources such as Needs Analysis, Progress Charts, songs and downloadable resources.

The student’s package includes:

  • Student’s book
  • Access to online audio-visual materials and songs
Κοινή χρήση:
Περιγραφή

With English Sounds Fun Book 1 Ready, a holistic method, all students can enjoy learning English and develop firm foundations for progress towards proficiency. Students who complete all three books in the programme achieve competence at A1 and A2 (Common European Framework of Reference).

ESF is designed for teachers who are working with dyslexic learners and want to try a different approach. It can be used in 1:1 situations as well as small groups, with learners from 8 – 15 years of age, and older if appropriate.

It can also be used with learners who have complex difficulties, and any learner who has not benefitted from conventional tuition in the past.

Ideally, the learner would have 2 or 3 lessons a week, but ESF can also work on one lesson a week, so it fits with any schedule.

In book 1 students will:

  • Recognise and produce the sounds of English
  • Match the sounds to letters
  • Read and write new words
  • Create their own sentences

The teachers book contains a full explanation of the system used. Also contains procedures to follow in the lessons and a rationale for the methodology, at each step.

Each lesson is set up clearly. The teacher can follow up notes as s/he teaches the lesson. Also can look the students book material along side the lesson plan.

Παρακολουθήστε σχετική παρουσίαση    
 
 

Επιπλέον πληροφορίες
Packages

Teachers, Students

Συγγραφείς

Anne Margaret Smith, Μεταλληνού Αναστασία

Γλώσσα

Αγγλικά

Σχετικά αρχεία

Shipping & Delivery

Related Posts