Παιχνίδι με στόχο τη Γλωσσική Ανάπτυξη νηπίων

Δευτέρα 27 Ιανουαρίου

ώρα 12.00-14.00

ΙΕΚ ΑΚΜΗ, Τσιμισκή 14, Ισόγειο

Περίληψη

Κατά τη διάρκεια της προσχολικής ηλικίας η γλωσσική ανάπτυξη είναι ραγδαία. Το ευρύτερο περιβάλλον του νηπίου αλλά και το εκπαιδευτικό πλαίσιο μέσα στο οποίο εντάσσεται παίζουν καθοριστικό ρόλο στην καλλιέργεια του λόγου και της ομιλίας του.

Οι επαγγελματίες της προσχολικής αγωγής είναι απαραίτητο να διαθέτουν ένα επαρκές θεωρητικό υπόβαθρο για το πώς εξελίσσεται αυτός ο τόσο σημαντικός τομέας στην ανάπτυξη του παιδιού. Πάνω σε αυτό το υπόβαθρο, μπορούν εν συνεχεία να δομήσουν αποτελεσματικές κι ευχάριστες δραστηριότητες που θα προάγουν την επικοινωνία των νηπίων στην καθημερινότητα.

Δομή Ομιλίας:

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

  • Η Γλωσσική ανάπτυξη κατά την προσχολική ηλικία
  • Συνήθεις αδυναμίες στην ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας στα νήπια

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

  • Αυτοσχέδια παιχνίδια που προάγουν όλα τα υποσυστήματα της επικοινωνίας
  • Παιχνίδια του εμπορίου και εναλλακτικές εφαρμογές στη χρήση τους για την γλωσσική καλλιέργεια
Βιογραφικό

Κολαρά Πέπη

Η Κολαρά Πέπη, είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Αγωγής του ΑΠΘ. Επίσης, είναι απόφοιτος του Τμήματος Λογοθεραπείας και Ειδικής Αγωγής του Freie University of Berlin και του Humboldt University of Berlin (Γερμανία). Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αμερική στο Loyola University in New Orleans. Ειδικεύτηκε σε θέματα που αφορούν τις μαθησιακές δυσκολίες, τα προβλήματα συμπεριφοράς και τις διαταραχές λόγου και ομιλίας σε παιδιά κι εφήβους. Συνεργάστηκε ως επιστημονικός συνεργάτης με την Δ΄ Πανεπιστημιακή Κλινική του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, δίδαξε σε Σχολές Γονέων διαφόρων δήμων όπου και οργάνωσε βιωματικά σεμινάρια. Συμμετείχε σε επιστημονικά συνέδρια στα οποία παρουσίασε θέματα της ειδικότητάς της κι έχει δημοσιεύσεις σε περιοδικά που αφορούν τον τομέα της Ειδικής Αγωγής και της Λογοθεραπείας. Οργάνωσε ομάδες παιχνιδιού στην οποίες συμμετείχαν γονείς με τα παιδιά τους προκειμένου να αναδείξει την παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού στην καλλιέργεια δεξιοτήτων μέσα από την καθημερινότητα. Εργάστηκε ως Ειδική Παιδαγωγός σε τμήματα ένταξης νηπιαγωγείου. Έχει πολυετή εμπειρία στο πλαίσιο της αξιολόγησης, παρέμβασης και στο σχεδιασμό ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε μαθητές κι εφήβους με ΕΜΔ. Είναι η επιστημονική υπεύθυνη του Κέντρου Αγωγής Λόγου, Μάθησης & Αυτονομίας «ΑΛΜΑ», στη Θεσσαλονίκη, για περισσότερα από είκοσι έτη.

Κάντε εγγραφή στο newsletter, για να σας κρατάμε ενήμερους με πολλά πολλά ενδιαφέροντα νέα, σεβόμενοι πάντα την ιδιωτικότητά σας και τις αρχές του GDPR.

Εγγραφή στο Newsletter

Related Posts