Ο Παναγιώτης Γρηγοριάδης ολοκλήρωσε τις λυκειακές σπουδές του στο Αμερικανικό Κολλέγιο «Ανατόλια», από όπου εισήχθη στο Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ.

Στην διάρκεια των προπτυχιακών σπουδών του παρακολουθούσε σεμινάρια που αφορούσαν την καλύτερη δυνατή μαθητοκεντρική οργάνωση του μαθήματος των Γερμανικών, ανάλογα με την ομάδα-στόχο και τις διδακτικές ανάγκες της. Αποφοίτησε από τη σχολή του με βαθμό «λίαν καλώς».

Έπειτα άρχισε να σπουδάζει στο ΔΠΜΣ «Νευροεπιστήμες, Νευρογλωσσολογία και Εφαρμογές», στην Ιατρική Σχολή του ΑΠΘ, παραδίδοντας παράλληλα μαθήματα Γερμανικών τόσο κατ’ οίκον όσο και σε Κέντρα Ξένων Γλωσσών.

Αυτήν την στιγμή κάνει Πρακτική Άσκηση στο ΠΓΝΘ ΑΧΕΠΑ στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών σπουδών του και παράλληλα εκπονεί χρηματοδοτούμενη έρευνα ως νέος ερευνητής. Στον ελεύθερο χρόνο του συνηθίζει να αρθρογραφεί για πολυποίκιλα θέματα που έχουν να κάνουν με τη Γλώσσα, π.χ. για ζητήματα εκμάθησης ξένων γλωσσών.

ΑΓΓΛΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Panagiotis Grigoriadis finished High School at Anatolia American College of Thessaloniki, from where he then entered the Department of German Language and Literature of the Faculty of Philosophy of the AUTh. During his Bachelor studies, he attended seminars directed towards how to achieve the best possible learner-based organization of German classes, with respect to each target group and its didactic requirements. He graduated from his school with a “very good” grade. He subsequently commenced his Master at the Interdepartmental Program of Graduate Studies entitled “Neuroscience, Neurolinguistics and Applications” at the Medical School of AUTh, while parallelly teaching German lessons privately and in Foreign Language Centers as well. He is now working on his internship for his Master and at the same time he is conducting funded research as a young researcher. In his spare time, he likes to write articles about various topics that have to do with Language, for example issues related to acquiring foreign languages.