Δυσκολεύομαι σε ότι έχει να κάνει με τον γραπτό λόγο αν και καμιά φορά…
Δυσκολίες σε διάφορους τομείς
Δυσκολεύομαι σε ότι έχει να κάνει με τον γραπτό λόγο (την ανάγνωση, την ορθογραφία και τη γραπτή έκφραση) αν και καμιά φορά δυσκολεύομαι και στον προφορικό λόγο, όπως να διηγηθώ σωστά μία ιστορία ή να βρω την κατάλληλη λέξη και να την χρησιμοποιήσω όπως πρέπει.
Υποστήριξη παίρνω πολύ από τους γονείς μου, οι οποίοι μου λένε ότι έχω πλούσιο συναισθηματικό κόσμο, καλή κριτική ικανότητα και έντονους κοινωνικούς προβληματισμούς. Μου λένε επίσης, ότι είμαι ένα παιδί δημιουργικό, που σκέφτεται ελεύθερα. Αυτό που μου αρέσει όμως να κάνω πιο πολύ, είναι να ζωγραφίζω και να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου.
Συχνά μπερδεύω το δεξί με το αριστερό, δυσκολεύομαι να προσανατολιστώ στον χώρο, δυσκολεύομαι να διαχειριστώ τον χρόνο μου σωστά και είμαι πολύ αδέξια στις κινήσεις μου.
Λέω σε όλους ότι το μυαλουδάκι μου δουλεύει διαφορετικά από το μυαλό των περισσοτέρων ανθρώπων, μπας και καταλάβουν ότι δεν είμαι χαζή αλλά δυσλεκτική!
Ενθουσιάζομαι όταν μαθαίνω κάτι καινούριο, χρησιμοποιώντας τις αισθήσεις μου δηλαδή την όραση, την ακοή και την αφή μου.
Ξεχνάω ημερομηνίες, ονόματα, νούμερα τηλεφώνων, ξεχνάω γιατί η μνήμη μου είναι αδύναμη, με άλλα λόγια, ότι μαθαίνω σήμερα το ξεχνάω αύριο, αλλά δε φταίω εγώ γι’ αυτό!
Ιδιαίτερη ικανότητα με την χρήση των αριθμών δεν παρουσιάζω. Ειδικά αυτές τις προπαίδειες δεν μπορώ να τις μάθω με τίποτα. Ευτυχώς που υπάρχουν και τα κομπιουτεράκια που, ούτε κρατούμενα ξεχνάνε, ούτε τις πράξεις μπερδεύουν, ούτε τίποτα.
Αργώ πολύ να κάνω στο σχολείο αυτά που μου ζητάνε. Γι’ αυτό τον λόγο η αυτοπεποίθηση και η αυτοεκτίμησή μου πλήττονται καθημερινά. Έτσι καμιά φορά αρνούμαι να ολοκληρώσω τις ασκήσεις του σχολείου. Προτιμώ να κάνω αστεία μέσα στην τάξη ή να κάνω αταξίες ή και ν’ απομονώνομαι ορισμένες φορές για να βρω την ηρεμία μου.
Το θέμα είναι ότι γεννήθηκα με δυσλεξία και θα συνεχίσω να ζω μ’ αυτήν. Ξέρετε κάτι; ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ «ΔΥΣΚΟΛΙΑ» ΜΟΥ!
Πηγή: Leximathia