Κοκκώνη Έλλη, Ειδική Παιδαγωγός: Σπούδασε νηπιαγωγός στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών κι απέκτησε πτυχίο Master (M. Ed) στην ειδική αγωγή, με ειδίκευση στην ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε κανονικά σχολεία, στο Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου στην Αγγλία. Έχει εργαστεί σε ειδικά σχολεία στην Αγγλία και στην Ελλάδα, όπου ανέλαβε τη διάγνωση και τον σχεδιασμό προγραμμάτων ένταξης παιδιών 3-12 ετών. Από το 2001 είναι ιδιοκτήτρια του Πρότυπου Κέντρου Λόγου και Μάθησης, με την επωνυμία «λεξιμάθεια», όπου αναλαμβάνει την σχολική ετοιμότητα και την ένταξη παιδιών με ειδικές ανάγκες σε κανονικά σχολεία. Το 2011 η «λεξιμάθεια» συμμετείχε σε ερευνητική μελέτη του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει διδάξει σε σεμινάρια και έχει πραγματοποιήσει ομιλίες σε σχολεία και συνέδρια. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά και εφημερίδες. Η συγγραφική της δραστηριότητα περιλαμβάνει επίσης την έκδοση υλικού για την διδασκαλία της Ελληνικής γλώσσας σε παιδιά με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Είναι μέλος της Π.Ε.Ε.Π Αθηνών.

Ανθή Κοκκώνη: Σπούδασε Κοινωνιολογία (Πάντειο Πανεπιστήμιο) και απέκτησε Πτυχίο Master M.Ed στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Πανεπιστήμιο Ουαλίας). Είναι κάτοχος άδειας διδασκαλίας σε κανονικά και ειδικά σχολεία, πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας της Αγγλίας και έχει λάβει εξειδίκευση στον τομέα της δυσαριθμησίας. Έχει την πιστοποίηση εκπαιδευτικής επάρκειας εκπαιδευτών ενηλίκων από τον ΕΟΠΠΕΠ (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού προσανατολισμού). Έχει εργαστεί σε δομές Ειδικής Αγωγής του Ιδιωτικού τομέα. Εργάστηκε στο Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι) ως υπεύθυνη του προγράμματος: «Δράσεις ποιοτικής αναβάθμισης των Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών». Εργάστηκε στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στο Ίλιον όπου ανέλαβε τη διάγνωση και τον σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης ενηλίκων (18-60 ετών). Από το 2001 είναι ιδιοκτήτρια του πρότυπου Κέντρου Λόγου και Μάθησης, με την επωνυμία «λεξιμάθεια». Το 2011 η «λεξιμάθεια» συμμετείχε σε ερευνητική μελέτη του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει διδάξει σε κύκλο σεμιναρίων που διοργανώνονται από τη «λεξιμάθεια» αλλά και από άλλους Ιδιωτικούς φορείς (Ιδιωτικά Πανεπιστήμια και Κέντρα). Συμμετέχει τακτικά σε πανελλήνια συνέδρια και ημερίδες. Έχει πολυετή εμπειρία σε εκπαιδεύσεις δασκάλων και καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά και εφημερίδες. Η συγγραφική της δραστηριότητα περιλαμβάνει επίσης την έκδοση βιβλίου για την διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (5μελής ομάδα) και τον αρχικό σχεδιασμό βιβλίου για τη δυσαριθμησία. Έχει αναπτύξει δικό της αποκαταστασιακό υλικό στον τομέα της δυσαναγνωσίας, δυσορθογραφίας και δυσαριθμησίας. Είναι μέλος του BDA και μέλος του Δ.Σ της Π.Ε.Ε.Π Αθηνών (υπεύθυνη του παραρτήματος Αθηνών).

Περίληψη 

Η κατάκτηση των γραμμάτων επιτυγχάνεται στην Α’ τάξη του δημοτικού σχολείου. Δεν ισχύει όμως το ίδιο για όλα τα παιδιά, καθώς ένα σημαντικό ποσοστό εμφανίζει μαθησιακές δυσκολίες (πρωτογενείς ή συνοδές), γεγονός που τα δυσκολεύει ιδιαίτερα στη φωνολογική επίγνωση. Έρευνες έχουν δείξει ότι η μη κατάκτηση της φωνολογικής επίγνωσης έχει ως συνέπεια την δυσκολία εκμάθησης της ανάγνωσης, ενώ η επαρκής φωνολογική επίγνωση τη διευκολύνει. Η παρούσα ομιλία παρουσιάζει την εκμάθηση της ελληνικής αλφαβήτου μέσω ενός πολυαισθητηριακού παιχνιδιού, με πρωταγωνιστή τον εξωγήινο ΔέλταΘήτα και το παράξενο εκπαιδευτικό κουτί του, που είναι γεμάτο με παιχνίδια και δραστηριότητες Τα παιδιά καλούνται μέσα από ποικιλία δραστηριοτήτων να παίξουν και να ανακαλύψουν μαζί με τον ΔέλταΘήτα γράμματα, λέξεις και εικόνες. Η συγκεκριμένη μέθοδος κατάκτησης της Ελληνικής αλφαβήτου απευθύνεται σε όλους τους μαθησιακούς τύπους των παιδιών (οπτικός, ακουστικός και κιναισθητικός) και παρουσιάζει 4 μεγάλα πλεονεκτήματα:

Πρωτοτυπία: Ένα παιχνίδι οικολογικό, ανθεκτικό, εύκολο στη χρήση, που επαναχρησιμοποιείται και ξεφεύγει από τη λογική του βιβλίου. Το υλικό αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί παραγωγικά και δημιουργικά σε κάθε πλαίσιο.

Επιστημονικότητα: Στηρίζεται σε σύγχρονες διδακτικές και παιδαγωγικές αρχές μελετημένες από διεπιστημονική ομάδα, για τη συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία.

Αυτονομία: Το παιδί μαθαίνει να εργάζεται και αυτόνομα, καθώς οι ασκήσεις γίνονται εύκολα κατανοητές και η ολοκλήρωσή τους δεν απαιτεί διαρκή καθοδήγηση κάποιου ενήλικα. 

Ευκολία: Οι πληροφορίες κατακτούνται εύκολα αφού οι δραστηριότητες είναι παιχνιδοκεντρικές, γεγονός που ωφελεί όλα τα παιδιά και κυρίως τα παιδιά που εμφανίζουν δυσκολίες στην κατάκτηση των ήχων και των φθόγγων της ελληνικής γλώσσας.

Κάντε εγγραφή στο newsletter, για να σας κρατάμε ενήμερους με πολλά πολλά ενδιαφέροντα νέα, σεβόμενοι πάντα την ιδιωτικότητά σας και τις αρχές του GDPR.

Εγγραφή στο Newsletter

 

Πλανήτης Άλφα Βήτα

80.00

Πολυαισθητηριακό εκπαιδευτικό παιχνίδι για την εκμάθηση του Ελληνικού Αλφάβητου

Όταν ένας παράξενος εξωγήινος με το όνομα Δελταθήτα πέφτει στη γη…… το μόνο που του απομένει είναι ένα παράξενο κουτί…… γεμάτο δραστηριότητες που θα τον βοηθήσουν να μάθει τη γλώσσα του πλανήτη μας.

Τη γλώσσα του πλανήτη ΑλφαΒήτα!

Κοινή χρήση:

Περιγραφή

Μια πρωτότυπη ιδέα, βασισμένη σε μελέτες εκπαιδευτικών για την αποτελεσματική  και αποδοτική εκμάθηση του ελληνικού αλφάβητου. 24 διαφορετικές δραστηριότητες, μια για κάθε γράμμα, αλλά και 2 γενικές δραστηριότητες που αφορούν το σύνολο των γραμμάτων, προσκαλούν τους μικρούς μας φίλους να γνωρίσουν και να διασκεδάσουν με τα γράμματα, ενθαρρύνοντας την οπτική αναγνώριση, την προγραφή και την ιχνηλασία. Το κουτί περιλαμβάνει:
  • 24 διαφορετικές δραστηριότητες- μια για κάθε γράμμα
  • 2 γενικές δραστηριότητες για την αλφαβήτα συνολικά
  • Μαρκαδοράκια
  • Και… ένα εξωγήινο καπέλο!
Ένα συναρπαστικό πολυδιάστατο παιχνίδι για τα παιδιά, Ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού.

Επιπρόσθετες Πληροφορίες

Βάρος 4 kg