Περιγράφοντας την δυσλεξία
Κολαρά Πέπη
Η Κολαρά Πέπη, είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Αγωγής του ΑΠΘ. Επίσης, είναι απόφοιτος του Τμήματος Λογοθεραπείας και Ειδικής Αγωγής του Freie University of Berlin και του Humboldt University of Berlin (Γερμανία). Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αμερική στο Loyola University in New Orleans. Ειδικεύτηκε σε θέματα που αφορούν τις μαθησιακές δυσκολίες, τα προβλήματα συμπεριφοράς και τις διαταραχές λόγου και ομιλίας σε παιδιά κι εφήβους. Συνεργάστηκε ως επιστημονικός συνεργάτης με την Δ΄ Πανεπιστημιακή Κλινική του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, δίδαξε σε Σχολές Γονέων διαφόρων δήμων όπου και οργάνωσε βιωματικά σεμινάρια. Συμμετείχε σε επιστημονικά συνέδρια στα οποία παρουσίασε θέματα της ειδικότητάς της κι έχει δημοσιεύσεις σε περιοδικά που αφορούν τον τομέα της Ειδικής Αγωγής και της Λογοθεραπείας. Οργάνωσε ομάδες παιχνιδιού στην οποίες συμμετείχαν γονείς με τα παιδιά τους προκειμένου να αναδείξει την παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού στην καλλιέργεια δεξιοτήτων μέσα από την καθημερινότητα. Εργάστηκε ως Ειδική Παιδαγωγός σε τμήματα ένταξης νηπιαγωγείου. Έχει πολυετή εμπειρία στο πλαίσιο της αξιολόγησης, παρέμβασης και στο σχεδιασμό ειδικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε μαθητές κι εφήβους με ΕΜΔ. Είναι η επιστημονική υπεύθυνη του Κέντρου Αγωγής Λόγου, Μάθησης & Αυτονομίας «ΑΛΜΑ», στη Θεσσαλονίκη, για περισσότερα από είκοσι έτη.
Κωνσταντίνος Κιντής
Ο Κιντής Κωνσταντίνος είναι εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, μουσικός, ψυχαγωγός και αυτοσχεδιαστής.
Διδάσκει εδώ και πέντε χρόνια στις τάξεις του δημοτικού και του νηπιαγωγείου. Διδάσκει επίσης μουσική ως δεύτερη ανάθεση και οργανώνει παιχνίδια με γονείς και παιδιά, εντός και εκτός τάξης. Παράλληλα συμμετέχει σε παραστάσεις αυτοσχεδιασμού (Improv Comedy) μπάντες και καλλιτεχνικές ομάδες, ενώ είναι απ’ τους πρώτους που ασχολήθηκαν με το Improv Musical στην Ελλάδα.
Τα τελευταία 2 χρόνια είναι εκπαιδευτής Improv και φέτος δημιούργησε τη Ya Impro, τη σχολή Improv Comedy της Θεσσαλονίκης.
Περίληψη
Πως μπορεί αν εικονογραφημένο βιβλίο, να αποτελέσει το εργαλείο για να εξηγήσουμε σε γονείς, μαθητές, συναδέλφους τι σημαίνει δυσλεξία.
Αυτό το βιβλίο έχει σαν στόχο να βοηθήσει τους γονείς να κατανοήσουν τι είναι η δυσλεξία και οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Αναφέρεται στις δυσκολίες αλλά και τις τεχνικές που μπορούν να διευκολύνουν τη μάθηση, επισημαίνοντας παράλληλα τις θετικές ιδιότητες του ατόμου.
Τις περισσότερες φορές, η δυσλεξία συνυπάρχει με άλλες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Για τον λόγο αυτό, σε αυτό το βιβλίο γίνεται μεν αναφορά στη δυσλεξία (μια και είναι η πιο συχνή και γνωστή ειδική μαθησιακή δυσκολία), αλλά πολλά από τα αναφερόμενα αφορούν και άλλες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Η δυσλεξία και οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, οδηγούν σε χαμηλή αυτοεκτίμηση. Δυσκολεύουν πολύ την εκμάθηση τόσο της γραφής όσο και της ανάγνωσης. Δυσκολεύουν την απόδοση στο σχολείο και έτσι επηρεάζουν όλη τη ζωή και την οικογένεια. Κάθε άτομο με δυσλεξία και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, πρέπει να βρει την ψυχική δύναμη να αντεπεξέλθει στο σχολείο. Το πρώτο βήμα σε αυτό το ταξίδι είναι να κατανοήσει τι είναι η δυσλεξία και οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Να βρει ξανά την πίστη στον εαυτό του και την επιμονή του για να πετύχει.
Τα άτομα αυτά, σκέφτονται περισσότερο με εικόνες παρά με λέξεις. Γι’ αυτό τον λόγο, χρησιμοποιούμε περισσότερο εικόνες και όχι κείμενο.
Κατεβάστε τις παρουσιάσεις
Περιγράφοντας την δυσλεξία Κιντής
Περιγράφοντας τη Δυσλεξια Κολαρά Πέπη
Κάντε εγγραφή στο newsletter, για να σας κρατάμε ενήμερους με πολλά πολλά ενδιαφέροντα νέα, σεβόμενοι πάντα την ιδιωτικότητά σας και τις αρχές του GDPR.