Πρόγραμμα αντιμετώπισης μαθησιακών δυσκολιών. Ανάγνωση και Ορθογραφία
€15.00
Εξατομικευμένο πρόγραμμα με βάση την πολυαισθητηριακή μέθοδο για παιδιά Β΄ έως Στ΄ Δημοτικού που αντιμετωπίζουν Μαθησιακές Δυσκολίες.
Η μέθοδος αφορά την ταυτόχρονη συσχέτιση οπτικών, ακουστικών και κιναισθητικών ερεθισμάτων (σχέση μεταξύ συμβόλων και των ήχων τους, της γραπτής εμφάνισης και της βιωμένης αίσθησης του χεριού του παιδιού καθώς γράφει).
Η επιτυχία της μεθόδου οφείλεται στο συνδυασμό της ολικής και της αναλυτικής μεθόδου και στο γεγονός ότι η παρουσίαση του προγράμματος, που είναι κατανεμημένο σε ενότητες, χαρακτηρίζεται από αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας.
- Συνδυασμός φωνηέντων και συμφώνων
- Συνδυασμός συμφώνων και φωνηέντων
- Αναγνώριση συλλαβών
- Σύνθεση συλλαβών
- Υψηλής συχνότητας λέξεις για αυτόματη αναγνώριση
- Ασκήσεις ανάγνωσης λέξεων
- Ομόηχες λέξεις
- Ασκήσεις φωνημικής κατάτμησης
- Ασκήσεις ένωσης λέξεων με σκίτσα
- Ανάγνωση κειμένων
- Αντιστοίχιση, αντίθετα, συνώνυμα
- Ασκήσεις συμπλήρωσης λέξεων σε προτάσεις
- Ασκήσεις ομοιοκαταληξίας
- Στρατηγικές ορθογραφίας
- Ψυχοκινητικές ασκήσεις προσανατολισμού
Συγγραφέας |
Πλωμαρίτου Βασιλική |
---|---|
Εκδότης |
Εκδόσεις Γρηγόρη ISBN: 978-960-333-589-4 Σελίδες: 142 Σχήμα: 17Χ24 |